Want to share this Foto on another web-site or blog?

Paste one of the following lines in to your site, blog or profile page..

Script:

HTML (for myspace, bebo etc):

BBCode (for message boards/forums):
[ View the Fotopage entry | View the complete Fotopage ]



Mail this Foto to a friend



< Previous

Next >
[ View the Fotopage entry | View the complete Fotopage ]


Sunday, 7-Mar-2010 12:45
My Best Friend Wedding
Salam satu Malaysia...
Salam di hari Ahad....
Arini or minggu kitorang x ke mana2, heheheh dok umah je... kalau ada pun p kenuri kawin je... so minggu ni memang x de xtvt yang menghendaki aku menjadi "model" & en. somi sbg "fotografer"... ekekekeke LOL LOL LOL ....

So aku ambik kesempatan pada masa yang terluang ni utk mengapdet FP aku ni....
Picas2 ni sekitar majlis perkahwinan sahabat baik aku RUPIDA merangkap opismet aku di Felda Air Tawar 1, Kota Tinggi, Johor pada 27 Februari 2010...

Aku berkonvoi ngan opismet aku dr Putrajaya jam 5.30 pagi..sampai sana jam 10.00 lebih, sampai2 Pida blm dinikahkan lagi...canteeeekkkkkkkk.... leh shoot time dia nikah.... tp tu la gambo dia sanding x dan aku nak ambik sbb aku nak kena gerak ke JB lak nak overnight kat sana sbb esoknya aku nak hantar adik ipar aku ke rumah sewa dia utk dia praktikal kat sana...

So layan je la pic ni.... buat Pida... SELAMAT PENGANTIN BARU...


















**********************************************************************************************************************
**********************************************************************************************************************

Penerima award untuk kali ni dicopot oleh Sue.... TQ Sue sbb sudi singgah FP aku ni.... TAHNIAH! TAHNIAH! TAHNIAH! sudi2kan la ambik award ni gantungkan kat FP mu itu.... :-D



PENGUMUMAN
Pada N3 akan datang tiada lagi award diberi atas sebab2 ketidaksempatan aku nak apdet FP ni... huhuhu sian korang yg copot tunggu lama nak ambik award... so utk sementara waktu aku stop kan dulu... sok2 kalau aku dah rajin balik aku wujudkan balik award ni ye.... AKU SAYANG KAWAN2 AKU... KORANG LA KAWAN2 AKU muaaahhhh

© Pidgin Technologies Ltd. 2016